Kursus Pengurusan Pejabat

Pengenalan

Kursus ini direka bentuk khusus untuk memantapkan kerja individu yang diberikan peranan penting mengurus dan mentadbir sesebuah pejabat. Pendekatan holistik yang digunakan mengambil kira kesemua faktor utama sebuah pengurusan pejabat berkesan.

 

Objektif

Di akhir kursus ini, peserta dapat:

  • Menerangkan tentang asas pengurusan pejabat dan penyeliaan untuk diamalkan dalam tugas-tugas harian.
  • Menanam sikap positif terhadap kerja dan berperanan sebagai penyelia dan pentadbir.
  • Melaksanakan prinsip pengurusan dalam menguruskan pentadbiran.

 

Kandungan

  • Menjadi pengurus pejabat yang efektif & dinamik
  • Memahami konsep pengurusan pejabat
  • Kemahiran membuat tugasan pejabat

 

Sasaran Peserta

  • Pengurusan Sekolah
  • Staf Sokongan
TOP